goooodmorgon

Har egentligen inte så mycket att säga förutom att jag vaknade nu och ska upp och släppa ut hästarna om inte Emily redan har tagit ut de.

Ska lägga över alla bilder jag tog igår, var riktigt fotosugen. Kommer sen ikväll.

Men först ska jag rida ponnysarna och sen fixa stallen, måste även baka osv då jag nu ska ha "vuxen" kalas, eller släktkalas rättare sagt vid 5.


Så min uppdateringar kommer gå upp och ner hela dagen, kanske slänger in ett inlägg lite då och då!
tänk när det var såhääär mycket snö och såhääär kallt varje dag

Nu är de ju såhääär mycket sol och såhääär varmt.

Bara lite bilder, somsagt en massa sommarbilder kommer sen på.... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0