home

Nu är jag hemma sen typ en timme tillbaks,hehe.
De regnar ju som fan och de är bara allmänt fucking tråkigt väder. Jag som hade tänkt och rida och allt. Men får se om de slutar regna, är faktiskt riktigt sugen på att bara ut och rida på vägen men som vanligt är de la något ivägen som idag så håller de på med att gräva ner elledningar.

Men jag tycker synd om hästarna så de ska allt få komma in och få mat och bli ompysslade. Kanske kommer lite bilder ?
Hästarna älskar verkligen när man pysslar med dem, iaf mina här hemma :')

Imon har jag inte så mycket val, då jag verkligen behöver rida dem då jag ska träna Zack & Ubbe på torsdag för Anna. Så jag kanske ska offra mig och gå ut och gå en promenix med ponnysarna nu idag och rida de som behövs imon ?

Nu ska jag fixa lite, äta och byta om. Sen ut till mina bästa ponnieees.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0