Kantjes Urbion, CR alingsås 31/3-11

Jag hoppade CR på Alingsås Rs i torsdags.

Första rundan. 1m:
Så var de mest att få fram han så han inte stannade 5 m innan hindret och backar och sen hoppar som han gjorde på tävlingen sist när vi va där på Alingsås.
Men han gjorde inga dumheter nu, kanske för att jag hittat nästan alla knappar på han nu och han går grymt bra. Vi var nolla men han va lite för mycket fram men jag är jätte nöjd.

Andra rundan. 110cm:
Vi bestämde hos för att hoppa en till runda men på 110 ist. Och det gick så himla bra och han var lagom het och han hoppade som en gud. Vi kom på ett räcke och vi kom perfekt avsprångspunkt och han hoppar så j*vla fint.
Och jag kunde inte göra något annat än att bara klappa om han och berömma.

Han skötte sig riktigt bra och kickade inte alls lika mycket utan börjar lugna sig lite med de.
Min älskade ponny.

bildern är från en tur i skogen här hemma :')





Kommentarer
Postat av: caroline

jenny har ni köpt den ? ;p

2011-04-03 @ 20:08:02
URL: http://liljenberg.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0