Ny klippt hår ! <3

Hejhej :D
Nu har jag precis kommit hem från klippning + färgning !
Väldigt nöjd faftist , klippte bara topparna , och tog bort det slitna ... GANSKA MKT :O
men men .. det kommer ju att bli skiit bra :p <3
Syns dock liten utväxt fortfarande .. men det är bara för att det blev sååå väldans fel sist jag/mina kompisar färgade håret på mig .. men men , det kommer bara att bli bättre och bättre för varje förgning :p <3
Bjuder lite på bilderna !!


FÖRE ---------------------------------------------------> > EFTER !
Vad tycker ni ... blev detta bra ?
Ska jag vara nöjd ?
Som jag tycker nu blev det JÄTTE BRA !
!! <33
Aja nu ska jag käka lite sedan dra ner till stallet och packa + tvätta 2 ponnys !
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: gabbiiiih ;D

de blev skta bra kelly! :D

2011-04-16 @ 21:14:30
URL: http://gabbiihwingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0