Östadkulle RK, 16 april 2011

De var ju somsagt DIV 1 idag, hade med mig Thistle & Ubbe.

Kantjes Urbion

Förklass:
0 fel, red säkert och lugnt med de räckte ändå till en 5:te plats.
Lagklass: 4 fel, men han var duktig ändå.

Kingsby Thistle
Förklass:
0 fel, red säkert men de räckte till en 5:te plats.
Lagklass: 0 fel
Omhoppning i Laget: 0 fel, blev en 3:dje plats Indu. Och sammanlagt kom lag 2 , 2:a första omgången i DIV 1. Lag 1 slutade på 11:te plats med ändå helt okej resultat.

Finns inga ord för mina ponnysar idag, de var helt enkelt helt klart bäst.

4 rosetter hem idag, fick även ett schabrak + lite annat smått och gott på mina placeringar.

'

Ni är mer än allt mina älskade och finaste stjärnor.

born to be star's <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0