Snart är det påsk ju ? :O

TJOOOBRREEEEE xD <3
Idag har jag ridit båda ponnysarna ... och såååå klart var båda jätte duktiga xD
först red jag Prinsen . Och då red jag ut med Matilda .. sedan galopperade jag i paddocken , skiiit duktig ;)
Sedan Sharon , då orkade jag verkligen inte rida , eftersom att klockan redan blev halv 9 ?.. så jag tog och släppte henne ;)
Dagordning för imn!
•Försöka vakna vid 7-halv8?
•Äta frukost , sedan cykla ner till stallet!
•Rida båda ponnysarna (Rida ut 20 minutersrundan!)
•Fixa stallet (mocka,höpåsar och vatten)
•Springa hem för att sedan byta om och käka lunch.
•Cykla till Matilda och klippa och slinga håret (y)(y)
•Cykla hem , sedan ner till stallet för att då tvätta 2 st ponnys ..
•Försöka hitta ngn som iventuellt kan knoppa en eller båda ponnysarna ?
Hem och äta .. sedsn duscha
•SOVA !!!!! <3
Fullspeckad dag att se imot ? ;)
Nu tänkte jag slå på en film och sova pusshej ! <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu kelly :o jag ska komma til dig hihihih! :D

2011-04-14 @ 22:59:55
URL: http://http://gabbiihwingard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0