Uppdateee :D

Hejhej .. lite dålig update va ??
JAAA
men jag tänkte dra igenom snabbt vad som hänt mig denna veckan ;D
Måndag: Fotade sharon med Linn :D
Tisdag: Hopptränade prinsen ,,, och premiär på terengbanan ;)
Onsdag: Clirre med Sharon (90 cm -nolla) (80cm -NOLLAAAA) riktigt duktig ponny ... jävligt pigg dessutom ;)
Torsdag: JÄVLIGT Less dag .. besiktigade Chuck .. jaaa och såå klart går han inte igenom .. storgrät rästen av kvällen ... men man vill inte ha ngn halt häst , eller vad man nu ska säga ? .. (6:e hästen jag provred -.-)
Fredag: Just nu sitter jag och käkar nudlar (igen) snart blir det att cykla ner till stallet för att dels visa prinsen för annika ... (han markerade lite igr ,,, men jag tror att det har och göra lite med hans mugg som inte VILL gåå borrrtttt! ... sedan bygga bana för hälgens första bana till tävlingen ! Sedan om prinsen inte markerar ngt ska jag rida honom och sedan kanske rida sharon oxo .. sedan taaaaaheeelllaaaa stallet ;)
Lördag: Åka och kolla på 4 kanske 5 ponnys :D
Söndag: Tävling med Prinsen :P <3
nu måste jag dra pussheeeejjj! <3
///KEELLLLYYY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0