Tävling ?? - JA !

Hejhej :D

Idag har det inte hänt såå mkt ... men jag kan rabla upp vissa saker ? (>.<)

•Jobbade jätte bra i skolan idag .. riktigt nöjd (y)

•Hoppträning med Sharon -->> jätte duktig .. dock jätte pigg x)

•Pluggat jätte bra .. skulle fördjupa mig i något, valde att fördjupa mig i Coca-cola (Y) gjorde förrdigt nästan allt på 40 minuter!

•Natta har ramlat och då stukat armen , och fått blåmärke på sklättet?.. Ilf då frågade Natta om jag ville tävla han ist , och jag bara Jaaaa visssst ;) så jag ska antagligen tävla både Sharon och Prinsen på Östakulle till hälgen !

•Just nu sitter jag och försöka hitta ngn sida där man typ kan välja färg på hästen , sedan på utrustningen .. men än så länge har jag bara hittat typ - designa din drömm ponny- Funkar ju inte .. om man  ska välja mällan vingar och hårn? hahhaha men jag hittade en sida/spel där man kunde designa -.. så jag gjorde en på Sharon och en på Prinsen ! ahhahah kolla.. såå jävla RÄTT !

 

 

nu ska jag sova ..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0