14/8

Jag har ridit ut Ubbe med;
Emily och Goliat
Julia och Zack
My och Lana
Matilda och Nisse
Filippa och Jeppe
Vi var ute och red i 3 timmar (!!!!) Men ändå rikigt kul. Galoppera lite ibland men annars mest skritt och trav.

Thistle har jag inte ridit ännu får se hur det blir med honom. Rider han snart iaf. Ut i skogen och ha kul!

Cindy och de andra 2 hästarna har jag ingen aning hur det blir. Beror på om jag ska rida dem eller inte. Ska ju röja undan lite grejer till uteboxarna (:

Men nu ska jag gå ut och fixa. Släppa ut hästarna som har stått inne en stund efter ridturen.

Fastnade framför ponny SM. Helt otroligt att man kan vara så duktig. Hoppas innerligt på att jag och Ubbe kommer dit. Men en bana på 135 ???? haha, vi kan klara det. Men nu tar vi en dag i taget och jag ska springa ut snabbt som satan.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0