22 augusti 2011

Har känt nu att jag har skrivit rätt meningslösa inlägg men har liksom inte tid att lägga upp ny bild och att ta samma hela tiden = NOPE.

Men dagen idag var allmänt chill. Träffade alla söta människor både i min klass och alla andra. Och jag blev påmind om att jag har nog den bästa klassen som har skapats.
Fick en massa papper av våran mentor och hade rast osv. Slutade halv 11.

Drog till MAX som är det nya stället för alla nu. Donken ligger precis mittemot men nu har MAX kommit och det är awesome.
Jag, Siri,Jasse, Anna drog dit från början sen trillade det in nya efter nya söta människor in det och sen var hela stället proppat med GA-elever.

Rekommenderar Lyx-smoothie på MAX. Så goooood!

Drog oss mot terminalen och hängde lite över allt. Tog bussen hem vid 12 och Mamma hämtade mig.
Har ridit Ubbe -
Red han en tur i skogen. Lät han plaska i vattnet men han lägger sig ner så att vi båda får bada -.- men han lyckades tappa en sko på hemvägen, så tröttsamt!!
Zack - red jag först i paddocken och hoppade små enstaka hinder och testade lite mer omhoppningsvängar. Han gick mycket bättre nu när jag hade övat på ytter tygel med honom. Red sen ut i ca 10 min.

Och det är overkligt att 2 år på GA har gått så snabbt och vi nu är 9C. Rätt najs ändå, welcome to the reality.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0