31 augusti

Idag är det den sista augusti. Imon 1 september, lite deppigt.

Men idag red jag Zack tillsammans med My och Lana. Mest konditionsträning.
Cindy longerade jag utan inspänning. Hon går så mycket bättre, jobbar sig själv i form och trampar på bra.

De andra hästarna fick vila då Emily åkte iväg och tränade en häst så jag fick 2 stall själva dvs 9 boxar att mocka,mat och vatten såklart.

Imon tar jag de hästar jag inte hann idag.

Som ni kanske redan har sett om ni läser jennifer's blogg. Men hon och jag har blivit världens plugghästar. I 8:an gjorde vi inte ett smack, satt och fjanta oss på lektionstid.
Nu tar vi tag i vårat arbete och flummar till ibland enstaka lektion men annars flum innan och efter lektion.

Nu ska jag fixa min läxor, fastnade vi datorn men ska fixa läxor innan sovdags.

Får se hur det blir med tidsinställda imon också!

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0