8/8


Zack - red jag i paddocken. Red över lite bommar och red igenom honom från topp till tå.

Ubbe - red jag också i paddocken. Gjorde samma övningar som med Zack.

Otto - red jag ut med Mamma som red på Palett. Gick jätte bra och han är verkligen min typ av häst. Svårt att beskriva med ord hur han är, för ord räcker inte till. Film ska upp som småningom.

Cindy - red jag ut. Kunde idag trava rent och skritta utan stepp. Vilket är riktigt bra.

Thistle - red jag ut. Red hem honom tillsammans med Lilleman och Goliat som Emily och hennes kompis Linnea red på.

Alla hästarna gick riktigt bra idag och kändes bra att rida igenom Zack och Ubbe ordentligt. Imon blir det utepass med båda. Mycket galopp på Zack och mycket trav med Ubbe. Thistle ska ridas ut med hjälp av en hjälptygel. De andra hästarna är inte klart hur jag ska göra med en.

Nu är alla 6 hästar hemma. De andra 3 är på Maden. Så nu ska vi röja stallet imon så vi kan göra den sista boxen och om jag fjäskar så fixar vi kanske 2 uteboxar?
Haha, drömma kan man ju. Nu säger jag godnatt och lägger mig och kollar på film.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0