9/8


Thistle - red jag ut skogen. Var borta i en timme eller mer. Han gick riktigt bra och han var kanon lugn.

Zack - red jag ut en sväng. Testade en ny väg som ledde till en ny runda. En bra och lång. Ingen trafik och den går liksom runt så den är grym att konditionsträna.

Cindy - red jag i hagen. Gick jätte bra tills hon låste sig. Men slöppte efter någon sekund och sen gick hon riktigt bra.

Palett - red jag i hagen. Galopperade ganska mycket och gjorde en del galoppombyten.

Ubbe - travade/galopperade jag på vägen i ca 15-20 min. I början sprang han bara och körde upp huvudet. Jobbade igenom högersidan som han var stel i och sen var han gamla goa Ubbe. Jobbade riktigt bra !

Otto - vilade. Måste ju tänka på att han är bebis !

/jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Skogsmulle <3

Red du den rundan som vi aldrig titta ? <3

2011-08-10 @ 01:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0