bad bad bad

Är på dåligt humör, komplicerat är var det heter.

Men ska ut och rida och fixa, mina tankar ska vara på hästarna. Strunta i allt annat i en stund och sen back to the reality.
Får se vilka hästar som rids idag. Slänger in ett snabbt inlägg nu men det kommer mer ikväll. Men får se när...
Har massa läxor att fixa tills imon.

Och jag har en massa grejer att lägga upp och skriva här men lägger upp i tidsinställda under dagarna då jag hatar att det är inga nya inlägg under dagen. Usch och fy!

Nu ska jag bege mig ut och rida. Hoppas mina tankar fokuserar på rätt grej och rätt tidpunkt!


/jenny ( nya bilder kommer, har inte tid att lägga upp de nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0