blogg förändringar

Jag har inte pratat med Kelly om detta men jag 'står' typ för design och så. Haha, skämt åtsido men jag har nu tröttnat på den gröna färgen tyvärr och JAG vill ha en mer stilren blogg. Kelly får återkomma vad hon tycker.
Vi ska kunna hitta på något och om det är någon som läser detta och är bra på att koda och fixa headern osv så kan ni la kommentera/smsa mig eller något liknande?

för jag har tröttnat på att koda nu. Haha, räcker med en gång per år eller liknande. Så var inte rädda för att fråga om det eller något i den stilen att fixa bloggen för det hade vart super om någon fixade den senare när jag har pratat med Kellybus!


var det inte så vi sa Kelly? Det stämmer ju alltid på ett eller annat sätt !
/jenny

Kommentarer
Postat av: amanda

jag kan koda osv :D

2011-08-12 @ 16:51:39
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/
Postat av: kellywessling

hhaha , visst är det så gumman .. Skäck ÄGER !

joo jag har oxo tröttnat , men jag vill att du tar bilder på Rojsan ist fär Sharon-päron ;) <3<3

2011-08-14 @ 22:05:12
URL: http://kellyochjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0