Blogg-tips

En tjej som har funnits där för mig, tycker ni kan gå in på hennes blogg och läsa. Jag hade velat länka en till underbaring men jag har lovat henne att inte göra det då pga privata/personliga skäl och jag förstår henne. Men den bloggen jag tycker ni kan klicka in er på är en av mina kompisar som har en av de stördaste humor man någonsin kan få.
Hon får en att bli glad från 0 till 100 grymt snabbt. Därför tycker jag att hon är värd en länk för hon är helt enkelt bäst!

tryck här för att komma till bloggen.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Skogsmulle <3

Awwww, Jenny du är för underbar.

Jag finns här för dig hela tiden om det skulle vara något, det vet du.

+jag är lätt inte störd...

Du är fan BÄST <3

puss på dig, saknar dig <3

2011-08-12 @ 10:20:18
URL: http://mimanriddare.devote.se
Postat av: Alex

vad tycker ni att en bra blogg ska innehålla? Funderar på att skaffa en men vet inte riktigt vad jag ska skriva :/

2011-08-12 @ 11:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0