Bra koll

Jag skulle visst hoppa LC+5 imon. Känner att jag har en super bra koll här.
Men det är ändå bara 5 ynka cm som skiljer åt så vad är den stora big dealen?
Mina hästar är iaf borstade och flätade. Stod en stund och funderade på om jag skulle knoppa. Så jag frågar er!
Tycker DU att jag ska knoppa Zack och Cindy eller bara en av dem? Lämna då en kommentar här nedan!

Tiden flög iväg idag men red ut Zack, lät han plaska i vattnet en stund. Putsade sen hans sadel ink senskydd.
Cindy red jag ut en sväng senare på kvällen, flätade svans och gick till stallet med henne,Zack och Lana hos grannen.
Otto red jag ut i ca 10 min men gick till paddocken och "arbetade" honom. Formade lite ut och in, gjorde volter början till skänkelvikningar och gick/travade över skritt/trav-bommar. Han skötte sig utmärkt men han var stelare i högersida så jag tragglade lite mer där. Efter en stund gick han som en klocka och tog galoppfattningar helt klockrena ink 2 galoppombytten. Galopperade inte alls mycket, fokus på låg form, trav och skritt!


/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0