Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek för mig är när man verkligen inte kan vara utan personen. Den killen som är i min hjärna 24/7 och som jag umgås med och skapar känslor för är början till kärlek. 
Man ska inte leka någon i hans sällskap, utan vara sig själv. Bjuda på sig själv. Ha kul med honom för det är trotsallt grunden i kärlek.
Men man ska fatta vad jag älskar dig har för betydelse. Man ska älska varandra på alla sätt och vis, tycker jag.
Inte ha några hemlighetet för en. Utan öppna upp sig själv för killen och verkligen våga lita på honom. Det är något som är viktigt för mig.
TILLIT

Om den killen ljuger för mig är det en bit av mig som blir sårad, även om jag skulle älska honom. Sen beror det på hur stor sveket är osv men jag kan ändå bygga upp tilliten igen om jag verkligen älskar killen.

Har inte så mycket mer att säga om detta utan att man ska ha känslor som blir besvarade, kunna flörta, umgås och säga jag älskar dig och mena det!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0