Dag 06 – Min bästa vän

Har flera bästa vänner. Men en som jag alltid kan prata med om allt och inget mellan himmel och jord är Amanda Liljevall.. Usch vad jag älskar den fina tjejen.

Jag minns redan första gången vi träffades hemma hos Klara och vi skulle till GBG HS och vi sprang runt där jag och Amanda.

Amanda är perfekt på alla sätt och vis. Hon har en seriös sida av sig, Hon har en galen och rolig sida av sig, Hon har en kärleksfulls sida. Jag mena, hon har aldrig snackat skit om mig som flera gör.
Jag vet att om det är något hon undrar så frågar hon alltid. Hon är en vän jag aldrig aldrig aldrig vill förlora. Hon är för värdefull min lilla gris.
Och jag tänker träffa henne nu på Lördag och krama ut henne all luft - haha, skämt åsido men vi träffas på Lördag!!

Och nu tänker jag avsluta här innan jag tar upp alla sveriges ord om denna fina tjejen!

www.amandaliljevall.blogg.se

för fin och för duktig!

www.amandaliljevall.blogg.se !!
/jenny


Kommentarer
Postat av: amanda

jag har världens finaste och bästaste bästavän. Vill du veta vem ? Jo hon heter Jenny Wissen och är världsbäst på precis allt. Jag lovar <3

2011-08-27 @ 22:27:57
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0