Dag 3 – Hur mitt hästintresse började

Har ju inte kunnat uppdatera på ett tag nu men kör fortfarande på denna!

Det hela började med att Mamma hade haft häst sen hon var liten. Vi hade då Palett (som fortfarande står hos oss) Vi köpte Lana som jag sen började rida.
Men innan dess fick jag rida på Palett med Mamma.
Så egentligen började mitt hästintresse sen jag var liten bebis. Vilket många inte tror på men så ligger det till. Sen har vi haft flera hästar men nu i dags läget har vi:
Lana: A-ponny
Lilleman & Goliat: B-ponny
Cindy & Thistle & Zack: C-ponny
Ubbe: D-ponny
Otto och Palett: Storhästar

Och jag kommer fortsätta rida. Det har antagligen funnits i mitt blod sen liten. Så jag får allt tacka min Mamma som hade hästar som intresse redan när jag var liten!

Och Mamma tävlade även för Nääs och det gör jag ju nu. Så där tänker jag stanna!
/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0