Dagens planer 20/8

Ska skritta ut de 2 hästarna som tävlade igår, alltså Thistle och Ubbe. Zack ska jag galoppera ut lite försiktigt mest konditionsträning.
Sen denna veckan kommer Emily ta hand om Thistle helt. Så hon lär sig alla knappar på honom. Sen som det ser ut nu så börjar Anna-träningarna på Torsdag idag och jag har fortfarande 2 platser.
Har alltid haft Thistle i ena och Ubbe i den andra men nu ska Emily träna Thistle där och jag funderar på vilken häst jag ska ta.
Vill faktiskt hoppa Cindy men ändå inte, men behövligt. Får se vad min kära moder säger.

Sen ska jag vika ihop alla täcken som vi hängde upp på tork igår. Det droppade av dem men det har torkat nu. Kände på dem när jag släppte ut hästarna vid nio.

Mamma är och hämtar hö. Så då ska jag och Emily hänga upp tvätten och fixa iordning så man kan bära upp höet. Uppdaterar mer sen men tidsinställda är fixade !

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0