Dagens planer

Ska rida ut med hela drösen som vi gjorde igår förutom att Julia inte är här. Så jag tror jag ska ta Zack om inte Emily vill ta honom eftersom Goliat var helt galet pigg igår.

Ska rida ut Ubbe (eller Zack, beror på vem jag rider ut först med i 'gruppen') och Thistle.

Sen bär det av till sommarhagen och rida Cindy,Palett och Otto. Tror vi ska ta hem Palett då det är en vän till oss som ska köra hit sin storhäst och hennes kompis (våran vän) behövde låna en häst och då blev det Palett.
Men Otto och Cindy ska ridas idag.

Har börjar röja vid uteboxarna, frågan är bara om det blir något. Mamma och Pappa är negativa om de men jag ska röja och isf göra det själv. Haha, skämt åtsido men jag ska ha uteboxar. Men det är en hel del kvar.

Nu ska jag gå och byta om och rida. Så ni får vänta på roligare uppdatering.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0