för go

Såg vad Kelly skrev här. För go tjej är hon. Kan bara säga att allt går tillbaks dig finaste!
Du är ALLT det du skrev till mig, det handlar om dig. Du är bäst!
___________

Otto - red jag i paddocken och jobbade igenom han riktigt ordentligt. Red över travbommar idag och nu fattade han precis och bara flöt på. Avslutade med ett litet skutt på 60 cm och han tog det med stor marginal. Måste säga att han har en riktigt bra teknik i hoppningen.
Palett - red jag ut skoge. Jädrar vad pigg hon var men travade en hel del och sen var hon kanon!
Ubbe - red jag ut en sväng. Travade en hel del och han hade överskotts energi så han fick trava och plaska i vattnet en stund sen var han otroligt sammarbetsam!
Cindy - skrittade jag först runt i hagen och sen ut på vägen. Tog det bara lugnt.
Zack - red min syster My som ändå var i stallet och var sugen på att rida. Hon skrittade men tog även en galopp för skojsskull, lite skillnad från Lana's galopp ;)

Mockat, mat och vatten är fixat och ska nu hoppa in i duschen för att sen kolla på film. Sova lär jag göra mitt i filmen. Men ska upp vid kvart i 6. Om vädret tillåter så går jag till bussen!

Hade lite kul med kameran!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0