FÖRLÅRT!

Hejhej , sry sry sry sry .. 100000 gånger OM !
Jävligt kass update ? YES , men mitt internät fuckar upp just nu så :/ men jag sitter på min systers data så det ska nog funka en snabbis ;)
Ilf , Sharon som ni vet har åkt hem till Thn , jag var jätte ledsen i börja , men jag har gått över det nu .. såklart att jag saknar min lilla bebis ;) MEN jag har ett nytt ''Projekt'' eller ja ny ängel  att vaka över , och vi kommer ha en riktigt rolig tid tillsamans tror jag .
Lite genomgång tänkte jag :P
-Jag har tagit lite privat lektioner för Annika Teibl i dressyr , och det har gått från JÄVLIGT KASST till---> en ÄNGEL! hon kunde absolut inget när vi fick hem henne och ville bara rycka och dra i tyglarana ,, och nu tar hon tag i bettet och försöker ! Jätte kul att se framgångar :D
Dock idag så blev hon hen brunst-fia och ville inte alls efter att vi hade galoperat .. men som ALLA ''kvinnor'' vet så har vi alla våra dagar och där vi kan vara från världens bästa till mensbarn eller dagens djävul .. och då vill man helst bara vara ? .. så vi bråkade inte så hiiiimla mkt med henne , men dock lät vi henne inte vinna .. och tog igenom henne tills hon lyssnade ;)
-Jag , kelly Wessling har nu färgat håret ennu blondare ^^ naajjjseee? , måste ju se lite bra ut när skolan börjar .. (22:e)
-Jag hoppas snart få träffa min käre pappa innan skolan börjar , och längtar RÖVEN av mig ;)
-Nu till September kommer det att vara en tävling på LERK , som heter Höstrusket .. alltså ponny ..tror jag? , och om jag inte fattadet det helt fel så ska det antagligen vara allt från dom lägsta klasserna till dom högsta .. så jag kasnke bara kanske ska få vara med på Rojasan-Bojsan ;)
-Prinse-ponken håller på att sättas igång , och vi kör på ett pass som kommer ta upp till minst 8 veckor .. men vi kommer nog inte börja hoppa förens nästa år .. eftersom att vi inte ennu vet vad som orsakat allt ;)

Nu ska jag upp och klippa mitt hår .. hörs så snabbt jag kan
xoxoxo



Första sommaren med Älski-pelski ^^


Prinse-plutte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0