haha, amanda larsson är för go

Haha, satte mig precis vid datan och klickade mig upp på Amandas blogg. Hon hade 'dagens låt' idag och så kommer låten som Miley Cyrus; Wherever I go upp. Alltså den Amanda hade länkat och precis när jag öppnade hennes blogg och såg den låten så spelas den upp på mitt youtube konto.

Tyckte det var lite kul, detta är såkallad min natthumor. Så jag tar inte för givet att ni ska förstå men eftersom jag är så glader idag så ska ni få höra låten.

Och en bild på Amanda och hennes grymmaste ponnys. Saknar dig trots allt plutten - haha!

i mitt hjärta kommer du alltid tillhöra mig även om du ägs av en tjej som älskar dig mest.
/jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

HAHAHAHAHA XD <3

ÄLSKAR DIG JENNY <3

2011-08-14 @ 22:44:28
URL: http://ponybruden.blogg.se/
Postat av: karolin

fina heztar :D

2011-08-15 @ 00:50:52
URL: http://karrez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0