Hemma efter skolan

Kom hem från en stund sen från skolan. En helt okej skola med väldigt få lektioner.
Började med svenska i 2 timmar, rast och sen typ samling för att få information om idrotten sen håltimme i 2½ timme och då drog jag och Thilda hem till henne, käkade nudlar och en massa gott.

Sen till skolan för en total meningslös lektion. Musik i drygt 10-20 min med våran gamla idrottslärare?!
Men missade både bussen och tåget som gått men gick till MAX, mat-stället med William,Pierre och Thilda. Köpte inget utan satt mest och chilla och snacka. Gott folk verkligen!
Sen skulle William och Pierre hem och jag drog till terminalen med Thilda. Hon skulle möta upp sina vänner vid skolan men jag gick till Moa och Elsa mina underbaringar och var med dem innan de skulle till sin buss.

Sen träffade jag Johan på terminalen och hans kompisar för att sen ta bussen hem vid halv fyra.

___
Hästfronten idag är att jag ska byta om och ut och rida Cindy,Zack,Ubbe och förmodligen Otto. Ska be Emily ta en bild då jag måste ha en bild på han & mig nu när Amanda ska fixa design!

Vet inte vart jag ska rida men senare blir det att putsa och packa. Imon blir det tävling på Nääs. LC-LB med både Zack och Cindy. Och Moa & Elsa kommer dit, WIIIE!

Nu ska jag återgå till att ta på mig, uppdaterar mer sen!

you always gonna be the one!
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0