Hinner inte skriva

Nu har ju skolan börjat och jag hinner inte med att uppdatera då jag ska ta hand om hästarna också.

Men igår red jag ut Thistle tillsammans med Goliat - både var pigga och glada. Lite för pigga.
De fick sen åka hem hit.
Cindy, Zack och Lana red jag, Emily och My en sväng i skogen innan vi släppte ut dem.
Ubbe - vilade då han har tappat en sko
Otto,Palett och Lilleman red vi i paddocken över lite bommar. Jag red Otto, Emily Palett och My Lilleman. Otto tog galoppskänkeln direkt och bockade ingenting = bra!!


Nu ska jag till skolan. Har sovmorgon till 9. Ingen sovmorgon direkt då jag fodrade hästarna vid halv 7. Emily och My släpper ut hästarna just nu.
Så här sitter jag klar och redo för att åka. Skulle gått ner till bussen men Mamma skulle ändå in till Alingsås så jag åker med henne.

Nu ska jag skynda mig ut!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0