inga planer

Har inga planer idag. Ska rida men vet inte vart. Ska börja städa undan där uteboxarna kan vara. Haha, fick min vilja igenom men jag måste städa undan allt själt isf och då gör jag det!

SÅ bloggningen kanske inte kommer vara på topp men några inlägg kommer allt upp så ni får kolla här lite då och då.

Förövrigt så ingenting är planerat idag, en så länge. Men ha en trevlig dag alla!
korten tagna av Matilda Sjöberg

Haha, usch på denna bilden. Bilden är fin men inte min sits. Detta var sista hindret i LB:n och ni ser ju att han är trött och knappt orkar lyfta sina framben men han göra det med lite marginal från bommen.
Mitt överliv är så framkastat för att jag ville verkligen ha den nollan och ville bara att han skulle komma över det hindret utan en bom ner.

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0