Juni 2012 ?! :S

hej kära kära vänner ;)
Nu sitter jag i skolan , och har franska .. skiiit tråkigt men men ;)
Efter skolan ska jag träna vännen min .. dressyr får det bli idag , med lite backträning på det ;) både träning för mig och ponnyn ... eftersom att hon är så jävla stark .. så då måste man ha armuskler och mag ^^
Efter det ska jag försöka göra läxor ... om det nu går .. men som ni vet så funkar inte mitt internet inte såå himla bra ;) men men :P
Nästa vecka taggar vi ''Höstrusket'' på LERK
klasserna för min del bllir klasserna :
LÖRDAG:
•L.D+5
•L.C
och somsagt om det går bra så ska jag kanske bara kanske rida :
•L.B ^^
hahahah känner att jag ska hoppa JÄVLIGT högt asså ;) *HOOOSSST*!
men nu ska jag fortsätta med den tråkigaste lektionen EVER !
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0