Mi är här

Mi är här. Åkte med henne hem och gick ut med hennes galna hund som är pytteliten. SPRANG verkligen till bussen där Emily väntade och bussen kom precis när vi kom.
Kom hem hit till mig och Emily och käkat mat.

Nu på nästa göra lista blir det att rida lite hästar, får se vilka det blir idag.
Har lite tankar som snurrar runt i min hjärna som jag kanske delar med mig här. Känns lite för privat men vi får helt enkelt se.
Det är då man älskar hästar. Man kan bara skritta ut en lugn runda och tänka och fundera. Hästen skrittar på lugnt osv.

Nu ska jag byta om och gå ut. Kanske blir en V-blogg? För när vi 3 rider är det alltid lika kul. PROMISE!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0