Min ängel från ovan!

ja som överskriften lyder , så pratar jag självklart om Sharon!
Idag åkte jag och lämnade henne .. så jag tänkte skriva lite text och tankar kring det ?
"Jag hade aldrig tänkt på att "den dagen" skulle komma , det var lixom självklart att du alltid skulle finnas vid MIN sida? , och idag kom ''den dagen'' , mitt huvud kunde inte tänka klart och jag ville bara tänka posetivt .. du skulle få det bra , det kommer vara en hel familj , och säkert flera som kommer lägga en massa tid på dig! Du skulle få nya ponny-kompisar?
Men när bilen började rulla mot Thn så ville jag inte längre tänka posetivt .. jag tänkte bara på mig, dig , mig , dig .... ville att det bara skulle vara vi 2 ? När vi kom fram stack du som vanligt ut huvudet för att kolla vart du nu hamnat ? ...Jag blev allt lugnare och började tänka posetivt igen , eftersom att alla vara väldans glada över att få träffa Sharon.Jag lädde henne , och ville egentligen inte släppa taget om henne ... men jag var tvungen , kunde inte direkt last på henne igen? men jag släppte taget ,,, 2 st nyfikna ponnys kom travandes mot henne .. men plötsligt ville dom inte ha henne med i gänget längre ... mitt hjärta brast , då när Sharon letade efter blicken .. VART ÄR PRINSEN?! ingenting skulle bli som förr ..
Men vi hämtade en shettis , och dom såg ut att gilla varandra ^^
Fick aldrig min ''sista'' puss ... men jag vet och måste bara fatta det att hon kommer aldrig att kunna bli mera älskad än vart hon är just nu! .. (fast det är ju klart att jag älskade henne JÄVLIGT MKT , och gör fortfarande !"

Lite tankar så ;)
tänkte ladda upp lite bilder m som ''minne'' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0