min söta snälla ponny, Zack ♥

Var somsagt i Bollebygd idag och hoppa Zack en LC och en LB.
På framhoppningen var meningen att jag inte skulle hoppa så mycket utan hitta tempot. Hellre lite för mycket fram är för mycket bakåt. Men vi hittade flytet och kom perfekt på hindrerna 2 gånger. Gick sen ut och väntade på min start.

Tror ni inte att min bebis gör en felfri LC och går som en klocka? - självklart.

Sen i LB:n så hoppade jag knappt något. Tog ett språng på varje och galoppen satt som en smäck i ökning och minskning.

Min häst gör en klockren nolla i LB även om han var trött då paddocken hade börjat släppa och man sjönk ner. En kämparglöd har han.

Så nu återstår en nolla till i både LC och LB sen är han startklar i avd A. Målet är att snart börja hoppa LA också men det hinner vi säkert men ska även hoppa DIV 2 med han.

Jag är världens lyckligaste, Cindy gick som en klocka i onsdags, Zack gick ur bra idag. Sen är det tävling på Fredag med Ubbe och Thistle. Sen vill ni veta en kul grej?...

Den lokala på Nääs om 2 veckor så ska jag hoppa Cindy LC och LB ink Zack samma höjd. Seeeen, så ska Emily få hoppa Thistlebus LC och en LB. Vilket hon ser fram emot. Så nu fick jag lite konkurrans men vi fixar det!

/jenny

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Älskar dig <33

2011-08-13 @ 20:04:18
URL: http://ponybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0