ojjjjj .. inte bra :S

Nu får jag ta och skärpa mig va ? :O
nää skojjaaa .. jag har faktist ett skäl till att jag inte varit i blogg-livet? .. Jag har följt med Fannybus till Dagstorp :D
Riktigt kul , men tyvärr blev jag jävligt sugen på att tävla :((( men men det är sånt man får ta ;)
såg att NI ställt en massa frågor .. och jag tänkte svara på dem :D
Nu får jag ta och skärpa mig va ? :O
nää skojjaaa .. jag har faktist ett skäl till att jag inte varit i blogg-livet? .. Jag har följt med Fannybus till Dagstorp :D
Riktigt kul , men tyvärr blev jag jävligt sugen på att tävla :((( men men det är sånt man får ta ;)
såg att NI ställt en massa frågor .. och jag tänkte svara på dem :D

Amanda L om frågestund:

hur ser ridningen ut när ni slutar rida ponny? kommer ni skaffa storhäst då?

känner ni någon känd bloggerska?

hur många hästar har ni och eran familj?

vart bor ni någonstans?

bästa tävlingplatsen?

 

jätte bra blogg. :))


SVAR:

•Jag har tänkt på det ofta , jag kommer absolut inte se fram i mot att sluta mina dagar med ponny , eftersom att jag verkligen älskar att rida ponny, MEN jag kommer dock inte sluta rida p.g.a det! , så efter att jag tävlat det jag vill tävla så kommer jag självklart skaffa storhäst :)

•Jag tänker inte så , men nej det gör jag inte .. eller jag vet inte ?

•I min familj har vi just nu 3 st , men Sharon kommer åka hem inom kort ://

•Jag bor ca 500 meter ifrån min hemma klubb LERK (lilla edets ridklubb!)

•Jag vet faktist inte , men på sommaren är det Dagstorp och på vintern i Grevagården ;)

Tacktack så himla mkt ;)


anonym om frågestund:

1. hur många hästar har ni?

2. har ni någon pojkvän?

3. isf, vem?

4. hur högt har ni hoppat som högst?

5. vilken ponny/häst skulle du välja av dina kompisars hästar?

6. använder ni bh? (antar de)

7. har ni någon gång tänkt på att ge upp ridningen? isf varför?

 

tack för mig. återkommer säkert ;)


SVAR!

•Står ovan ^^

•nej inte för tillfället ;P

•....

•När jag suttit på på en häst har jag som högst hoppat 130!

•Ja ? ;D

•ADLRIG! .. jag hoppas och tror att jag aldrig kommer sluta med hästar! skulle aldrig slå mig tanken? ;)


: om frågestund:

Hur många år har ni ridit? (:

SVAR!

-Jag har detta år ridigt i 11 år :) !<3


Sofie om frågestund:

vad har ni för mål med era ponnyår? :)

SVAR:

-Mitt mål är att som sosmåningen kvala till SM , och hinna göra några internationella klasser :D


Hoppas ni fick alla svar ni ville ha ;D




xoxo


//KELLYYYYY ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0