planering höll inte

Malin kunde inte komma idag men som tur var så kunde Sanna Jigblad. Hon är grym min kära vän. Men gjorde en massa övningar och Zack hoppade riktigt bra men jag måste ställa mig upp mer och galoppera på honom och inte sitta ner.

Thistle hoppade inte idag men min syster red honom när hennes kompis tog Lilleman.

Ubbe red jag när jag kom hem från CR. Red han i skogen och galopperade han på vägarna.

Cindy hoppade jag på Nääs. Började med 80 cm. Framridningen var stor och bra och även om hon stressar upp sig när folk galopperar runt henne så funkade det helt okej ändå. Hoppade inte så mycket då det inte är nödvändigt.
Första rundan på 80 var i lilla paddocken. Hon var helt fantastisk. Hon hoppade riktigt bra och hon var inte så "het" men folk runtomkring skulle nog säga att det var fart men nu var det kontrollerat och bra.
Sen så frågade Mamma och Åsa om jag ville hoppa en 90 cm runda. Jag sa att jag ville eftersom första rundan kändes riktigt bra.
Andra rundan på 90 var också i lilla paddocken. Hon var lika bra här och vi var nolla.

2 nollor på en dag men en häst som bara hoppat några få språng hemma?!!
Hon är grym och jag längtar mer en mest att få ut och tävla henne !

Bilder kommer när folk skickar de till mig ([email protected]) eller när de lägger ut de på sin blogg/facebook.

/ en nöjd jenny men bästa ponnysarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0