Rida & mocka

Har ridit Palett,Otto och Ubbe. Ska skritta ut Zack med Cindy i släp.
Sen är det stallen som är kvar men jag gick in en stund men ska snart ut för att fixa det sista.

Imon är det skolfotografering. Har aldrig gillat det, känns så konstigt och jag blir aldrig någonsin bra på korten. Men får la ta mig i kragen imon och verkligen försöka för detta är ju trotsallt mitt sista år på den skolan så jag måste ju se en aaaaaning bra ut. (haha)

Ska inte sitta här och pladdra på om mitt skolfoto och allt annat, nu ska jag jag gå ut.

/jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Skogsmulle <3

Jennnnnnny, du är alltid VACKER ! <3

2011-08-28 @ 18:41:17
URL: http://mimanriddare.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0