ridit klart och varmt som satan

Har nu ridit Thistle precis. Blev inte såndär super ridning utan lite mer skoj ridning. Missförstå mig inte men jag krävde inte lika mycket från han. Imon blir det ett hårdpass.

Ubbe tömkörde jag. Ökat på några minuter så nu är vi ute och går i ca 15-20 min.

Red Zack här hemma en kortis då han inte har super kondis så börjar sakta men säkert bygga upp den igen.

Cindy red jag på Maden. En kortis där med. Börjar försiktigt eftersom inte hon har gått jätte mycket.

Otto red jag ut en sväng och travade mest. Enivs som en åsna och ville inte gå fram på flera ställen. Reagerade varken på rösten eller skänkeln så fick lägga på spöet lite försiktigt så gick han fram. Galopperade och bytte galopp 2-3 gånger. Inte alls för mycket och han gjorde det super bra.
________________________________________
Måste säga att jag är verkligen ledsen över Sharon och Kelly nu. Sharon kommer självklart få det bra men Kelly och hon var otroligt fina tillsammans men de klarar sig. Båda är starka och underbart snälla och söta. Finns alltid för dig Kellybus !<3

/jenny

Kommentarer
Postat av: kellywessling

Tack gumman ... kan inte fatta det ... oohh bara jag inte var så himla lång ? ... jag vill verkligen att allt ska bli som det var ..

2011-08-02 @ 23:41:35
URL: http://kellyochjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0