så trött på folk som leker...

Folk driver med en, utnyttjar en. Jag är trött på det.
Varför kan inte folk glädjas åt andras framgångar?
Eller helt enkelt inte bry sig om den personen man hatar. Du behöver inte klicka in dig på bloggen och hitta en massa fel och sen sprida falska rykten, folk vet att du ljuger.
Du behöver inte ringa mig på dolt nummer, jag vet redan att det är du.

Så lek inte med mig, du sätter dig själv i en djup äcklig skit. Du sjunker snabbare än när man dör av en blixt. Så gå inte runt och tro att du är något, för jag vet redan att du är falsk. Rakt igenom.
Du får inga mera chanser, för detta var droppen. Du har försökt att lösa det nu med ännu mer lögner. Men jag har växt upp och insett att du har gång på gång försökt att hitta en utväg, genom att ljuga.
Och ju mer du snackar skit och ju mer du sprider falska rykten om mig och mina hästar så kommer folk hata dig mer och mer för varje dag som går.

det jag skrev nu där jag skrev "du" och "jag" är inget du och jag egentligen. Alltså är det flera en bara 1 person. Och jag är inte precis JAG utan det kan likaväl vara en kompis till mig. Så ta inte för givet att detta handlar om mig.. kanske det gör det ändå? kanske inte?!

/jenny

Kommentarer
Postat av: Mi Skogsmulle <3

Jenny, du ska inte lyssna på andra om dom bara snackar skit. Du har en stark personlighet och du är underbar. "Den" är bara avensjuk för att du är perfekt. Dina hästar mår jättebra eftersom det är DU som tar hand om dom. "Den" personen som skriver sånt är sjuuk och osäker på sig själv.

Jag tror jag kan ana vem det är...

Men lyssna inte på "den", säg åt "den" att leva sitt eget liv och skita i ditt för "den" har inget med det att göra, det är DITT liv och ingen annans.

Finnnns <3

Talk to me !? <3

2011-08-11 @ 23:56:47
URL: http://mimanriddare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0