Saker ni kanske inte visste om mig?

Saker ni kanske inte visste om mig?..
RANDOM SAKER?
1.Mit fullständiga namn är Kelly - Elin - Marie - Wessling!
2.Mitt ena ben är längre en det andra exakt 1,5 cm !
3.Jag får huvudvärk om jag inte får TE på morgonen !
4.En jätte god blandning på sin macka är jordnötssmör med sylt!
5.Jag Ä L S K A R godis!
6.När jag var liten sög ja på tummen , och nu är mina tänder helt skeva!
7.Min favorit dricka är Monster och cola!
8.Mitt motto är antingen vinna eller försvinna ! .. eller Lev livet , annars kommer du ångra det!
9.Jag har gått i konst åkning .. och kom väldans långt , tills den dagen jag valde hästar istället.
10.Jag älskar att ha ny rakade ben ? HAHAH ni bara WTF?
HÄST GREJER?!
1.Jag hade aldrig haft en ''egen'' häst tills jag fick Rojsan!
2.Jag har ridit sen jag var 3/4 år .. alltså firar jag 11 år detta året!
3.JAG ÄR BEROENDE AV MÄRKES STRUMOR !
Just nu har jag :
•3 par HV POOLO
•7 par KINGSLAND
•1 par PIKEUR
•1 par EQUILINE
alltså 12 par tot?
dessutom har jag andra ''vandliga'' strumpor som inte är märkes .. oojojojjj .. men jag är allsto beroende !
Nästan som en alkolist fast med strumpor ,,, så jag blir ... strumpolist?
hahaha!
4.När jag var liten så blev jag ALLTID så himla spänd innan jag  skulle tävla så jag nästan spydde !(inte längre ^^)
5.Jag har bara haft VITA hästar som dessutom var/är STON!
Gray Lady - c-ponny sto ;D
Fanny B-ponny STOOOO
Gizmo MAXAD C-ponny sto
Sharon c-ponny sto !
Grageelagh Roisin D-ponny sto ? ;D
Det ör ngt med ston .. mera personlig het ? ,, och jag faller för vit? HAHAH ja ?
6.Jag är NÄSTAN lika bra på dressyr som hoppning (a)
7.Mina stallkläder måste ALLTID matcha med varandra !
8.Jag får för det mesta nästan allt jag vill ha , men många av mina saker kämpar jag för ...
9.Jag provred 22 hästar innan jag hittade rojsan!
10. Jag hatar folk som tar ut sin ilska på hästen , och skyller allt på den! Hästen är inte speciellt smart , och gör absolut inget bara för att!
HAHAH.. assåååå shiittt jag orkar inte skriva mera ;D
men ett ganska långt inläg ändå? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0