SHOPPNINGGGG !!!!

TJABA ALL GOA!
Igår var jag på Överby i THN med Amanda och Syrran . ''mini'' shopping blev det (y)
Jag köpte :
-Höst/vinter skor :D
-Stickad tröja
-Jeans
-Hoddie tröja
-Militär jacka !!
Tot blev det 1000:- ganska billigt och bra :P

Idag klippte jag gräs och städade rummet DUKTIG TJEJ ;D
Sedan drog jag ner till stallet , hoppades på en REN ponny som väntade på mig i hagen .. men NEJ .. det blev en ler-skit ponny :'((  hahaha nääää men det sog ut som om hon hade ett grått tecke på sig från avstånd :S gick nästan inte bort med piggborsten HAHA
men jag blev  ilf inte försenad till träningen (y)
Men träningen gick super och hon hoppade allt , och vi kom inte fel på ett enda hinder :D , jag har börjat hitta knapparna , i både hoppning och dressyr ! Jätte kul när det går så bra redan nu .. medans det tog så lång tid med att kunna rida Sharon ''ordentligt?''
oooj juste , Sharon ! Hon har det jätte bra hos sin ägare . Där blir hon ompysslad varje dag av en söt liten tjej ,,, som verkligen GILLAR henne :D så himla kul :P

Om ni undrar varför jag inte updaterar så bra , så är det för att internätet inte alltid vill funka på MIN data .. så jag får gå över till min systers data IBLAND ;)

aja , nu ska jag och natta ta lite ego pix .. som kanske kommer upp lite senare på bloggen ;) !

//Kelly <3
bilden .. jaaaa RANDOM ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0