Skara sommarland 2011 ???

SAY WHAT?
Fick precis reda på att vi ska till Skara sommarland. Men snälla? Varför sa inte någon något?

Minns inte om jag har vart där innan, kanske 1 gång. Men nej, tror inte jag har vart där. (förlåt för att jag är efter) Så idag åker vi. Ska rida hästarna först. Kommer hem på söndag om jag har fattat det rätt. Men ska se om jag har någon söt människa som kan gästblogga här. Om någon är intresserad -  SMSA MIG.

Ska rida ut Ubbe med Emily, Matilda, My. Så får se hur uppdateringen blir för ska packa massa kläder och så.

Förlåt för ett rörigt inlägg. Hoppas ni står ut !

Najs som f*n. Jag lovar och svär att jag ska åka, bada, springa, allt - jag ska göra det !

/jennu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0