SOL SOL SOL

Idag är det en massa sol och hur varmt som helst. Tar hand om hästarna senare ikväll och eftersom Ubbe ska ta det lugnt i 4 dagar ungefär så ska jag tömköra han idag. Tycker det är riktigt bra. Du påverkar hästen på ett bra sätt.
Hästen går automatiskt ner med huvudet och slappnar av där istället för att köra upp huvudet och sänka ryggen. För er som inte visste så höjer man ryggen också på hästen. När hästens huvud går ner går ryggen upp - POSITIVT

Förövrigt så ska jag och min syster städa klart i sadelkammaren efter ALLA grejer i Varberg. Sen fixa i ordning där den C-ponny boxen skulle vara så att vi kan hacka sten. Så att pappa kan fixa den boxen så snabbt som möjligt.

Har inte så mycket mer att skriva. Men uppdaterar när jag har något. Ska städa lite här och dät fixa en fin och grön hage till Ubbe. Tänker fortfarande på gårdagen. Allt kändes så himla bra. Allt var verkligen perfekt igår och att Emma är min tränare gjorde det ännu bättre.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0