sov - time ?

Dags att sova känns det som. Så otroligt trött.

Träningen för Malin förövrigt riktigt bra. Cindy stissade upp sig några gånger men hon ska egentligen inte gå i grupp men nu var det inte så super många men hon skötte sig helt okej ändå.

Malin tyckte att hon hade en väldigt stor kapacitet i hoppningen och att hon har ridit en liknande häst som henne och tyckte att jag hittade bra vägar ut när hon krångla till det för sig själv.

Ubbe - Pappa ska slå på en sko imon, men tömkörde honom i ca 20 min.
Zack - red jag ut med Cindy i släpp. Galopperade lite och sen galopperade jag i hagen.
Otto - vilade.
Thistle - tränade Emily för Malin. Och de passade verkligen som handen i handsken. Usch vad bra det passade. Och jag vet inte riktigt om jag ska hoppa DM som är snart med honom. Känns inte som vi kommer överens lika bra då jag sitter och måttar hela tiden helt omedvetet medans Emily hittar flytet och go:et som jag BARA får hemma men ingenstans.
Får se hur det blir men Emily tar hand om honom nu iaf tills på Lördag då hon ska tävla!

Nu ska jag bara ringa ett samtal sen blir det sängen. Imon är det Anna Emanuelsson träning med Zack och Ubbe. Riktigt taggad och Amanda Liljevall har fått en plats där och jag kommer få träffa min pluttinutt. HIHI!


/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0