Svar på frågestund

Fick även en fråga om min syster's blogg så jag tar med det här.

Har din syrra någon blogg Jenny? :P
Svar: Ja. Det har hon. Har länge funderat på om det är värt att länka henne här. Vill inte att hon ska få en massa skit men antar att hon inte får det. Annars har jag en plan om det skulle hända. Så snälla INGEN skit. Gör detta för er.
www.emilyywissen.blogg.se

hur ser ridningen ut när ni slutar rida ponny? kommer ni skaffa storhäst då?
Svar: Jag vet inte riktigt. Som det ser ut nu så har jag ju Otto och sen ska jag få rida vissa storhästar som jag har fått förfrågan om efter jag slutat rida Ponny. Kommer dock inte rida ut hela mina ponnyår. Jag är ganska lång och vi har ingen D-ponny och inte värt att köpa en för att sen sälja eftersom min syster Emily lär inte växa. Så storhäst blir det absolut. Inom 1-2 år skulle jag tro.

känner ni någon känd bloggerska?
Svar: Känner och känner. Vi pratas vid men ingen superduper känd.

hur många hästar har ni och eran familj?
Svar: Vi äger 6 hästar men lånar/rider till 3 hästar så 9.

vart bor ni någonstans?
Svar: Alingsås. Men utanför själva Centrum Alingsås. (vill inte ge er en specifik plats) men i skogen.

bästa tävlingplatsen?
Svar: Jag vet inte riktigt. Men Grevagården och Varberg är riktigt grymma.

hur många hästar har ni?
Svar: Kolla ovan

har ni någon pojkvän?
Svar: Nej

isf, vem?
Svar: -

hur högt har ni hoppat som högst?
Svar: Storhäst - 130-140 cm     Ponny - 135 cm

vilken ponny/häst skulle du välja av dina kompisars hästar?
Svar: Jag är verkligen en hästälskare med det menar jag att jag faller väldigt lätt för hästar men det måste också säga klick. Men Ponny - Julia Erlach's ponny Elin's Nino helt galet go och rida.
Storhäst - Har inte ridit speciellt mycket storhästar så har inte fasnat för en precis. Men funderar på en men inte säker så har ingen här.

använder ni bh? (antar de)
Svar: Ja.

har ni någon gång tänkt på att ge upp ridningen? isf varför?
Svar: Jag har egentligen aldrig gett upp men jag har haft den tanken där 1-3 gånger i mitt liv. Och det var liksom när jag ramla av på banan, allt går och helvete på träning osv osv. Men absolut nej - ska aldrig ge upp min ridning som det ser ut i dagsläget.

Hur många år har ni ridit? (:
Svar: Sen jag var 2 år. Så 13 år.

vad har ni för mål med era ponnyår? :)
Svar: Jag vill ju gärna till SM och har en häst som klarar av de. Så SM vill jag hoppa. Men även komma ut på någon internationell bana. "tissel tassel" Men det är nog mina mål och ha allmänt kul på banan.

Tack för alla frågor. Du som hade mest frågor kontakta mig på [email protected]

/jenny

Kommentarer
Postat av: ida

följa varan via bloglovin ?:)

kram

2011-08-01 @ 23:31:14
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du om att Emily inte kommer växa?

2011-08-02 @ 10:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0