tävling 27/8

Tävlade ju på Nääs idag. Blixt och åska gjorde så att man fick skjuta upp första start men efter 30 min så var de igång.

Zack fick ett ner i både LC+5 & LB. Inga grova nedslag utan det blev lite för tungt underlag för hans del och han orkade inte upp. Men klandrar inte han för han var grym och vi ska ha den sista nollan i LB.

Cindy var jag ute och tävlade på riktigt för första gången idag. I LC+5 så var vi dubbelnolla och det räckte till en VINST. Min super fina ponny. Bäst!!

I LB fick jag ett nerslag, lite synd då hon var riktigt fräsch och verkligen sög tag mot hindret och inte bara sprang men hon skötte sig perfekt ändå!

Tyvärr så regnade det en hel del så allt var blöt och äckligt. Vi fixade stallet när vi kom hem,mockade,tog in hästar, fixade det andra stallet osv så nu är jag riktigt trött.
Men ska ta något och äta sen blir det film. Laddat ner en massa nya så har en hel del att kolla på!

Uppdaterar mer imon och om ni har tur blir det en outfit också.

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0