Tävlingen på lördag

Ska ju tävla på Lördag med Zack. LC och LB. Men nu har jag fastnat i vilket schabrak jag ska ha.
Han ska ha blåa lamicell benskydd då han har gjort sönder sina eskadron(bruna) fram. Vi hinner inte köpa några nya innan tävlingen så får låna min systers.

Men jag har verkligen besluts ångest vilket schabrak jag ska ha. Kunde ju haft mitt JW men det är rött och det är inte speciellt snyggt till blåa skydd.
JA, jag är en matchande nörd. Tyvärr.

Men Zack ska friseras i manen innan han åker till tävlingen. Den är riktigt lång...

En bild från en träning. Har 1 kort filmklipp när han hoppar den övningen. Vill ni se? jag fixar det nu ! + bilder
/jenny

Kommentarer
Postat av: siri

kan du inte ha de blåa som du hade på ubbe på inlägget godmorgon , i bollebygd ;)

2011-08-11 @ 22:12:43
Postat av: siri

morgondagen *

2011-08-11 @ 22:13:58
URL: http://rebeccaochsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0