Tjabbaaa bloggeeeennn ;D

tjo-bre :P nu har mitt internet börjat fungera .. men man vet ju aldrig lxm? ilf , idag ska jag träna Rojsan , för annika .. i min vanliga träning :D
Imorgon börjar årets Lax-hoppet 2011 (y)
Torsdag till söndag.
Torsdag-Hjälpa Gabbiih på framhoppningen (y)
Fredag-Ta tid!
Lördag-Ta tid!
Söndag-Ta tid!
japp .. sedan så som jag sa , så kanske jag skulle vara med på Höstrusket på Lerk , som är en 2-dagars tävling .. och eftersom att det kommer bli min och rojsans första tävling så kommer vi börja lite lägre :P
Ifl jag ska vara med så tänkte jag mig hoppa:
Lördag- 85cm-90cm
Och går det bra med 90cm på Lördagen kommer jag kanske hoppa ..
Söndag-100 :D :D :D :D GLAD KELLY :P <3
Men Höstrusket drar igång om 3 veckor , så då kan jag hinna hoppa lite ;)
Och nästa vecka tänkte jag vara med på Clirren som är på lerk , Onsdag .. hoppa 70-80 eller 80-90 , inte riktigt bestämt mig en ;)
Min Outfit för dagen :D
JW-ridbyxor .. Bruna ;)
JW-hjälm svart ;D'
HV Polo strumor -ROSA :D
Rojsan får ett exsklusiv horse Schabrak .. fast inte den loggan .. den nya loggan ;D
xxoxo
//Kelly

Kommentarer
Postat av: Ebba

SNYGG HEADER!!

besök, läs, kommentera, följ våran blogg!

ganska ny så ha tålamod och se hur bloggen utvecklas! (a)

2011-08-19 @ 23:47:11
URL: http://ebbalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0