Tjena choooompisss ;d

Har precis kommit hem från stallet!
ROJSAN GICK SUUPER! Så jävla synd att jag inte filmade asså :O  Hon går lixom bara bättre och bättre för varje träning ! :O
•Först travade vi över bommar , och när man travat över gjorde vi öppna ! -> NO PROBLEMOS!
•Sedan galloperade vi på världens gigantiska volt .. och stod i 2-punkt's sits .. och sedan la vi till en liten kavaletti .. och hästen fick inte öka eller sänka tempot .. -> NO PROBLEMOS!
•Sedan så hoppade vi som en liten volt på 2 st hinder .. (visas på en av bilderna nedan!) -> NO PROBLEMOS!
•Sedan hoppade vi olika hinder i rad .. ska visa allt på bilderna ;9 svårt att förklara (y) -> NO PROBLEMOS !



Första övningen ! travbommar!


Andra övningen! Volt med liten kavaletti!


Tredje övningen ! Volt med två räcken!


Fjärde övningen! Lite hinder i ''rad''!


Femte övningen! En liten bana på 6 hinder !


Sjätte övningen ! En liten bana på 7 hinder!


Aja nu fick ni veta hur jag tränade idag ^^
PS: nu känner jag mig VÄLDIGT taggad för höstrusket -- jjjeeaaahhhh ;D <3
xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0