Uppdatering

Jag har inte kunnat blogga idag då jag kom hem sent från skolan och jag har fixat stall + hästar!
Kom hem vid 4 och åt mat osv. Gick bort med mina 2 systrar, My & Fanny. Fanny är 2 år så fick ha henne framför mig när jag red och Cindy på släp medans My red Lana.
Red ut i ca 20 min.

Emily har mer eller mindre hand om Thistle nu.

Ubbe fick vila idag då det spöregnade/regnar så tyckte inte det var värt att rida ut då Ubbe får något ryck och bara springer i ösregn och vill ingenting.

Men imon slutar jag tidigare så får se när jag kommer hem. Så Otto ska säkerligen ridas imon. Palett får vi se då jag inte hinner med alla överhuvudtaget.

Nu ska jag hoppa in duschen sen film. FILM FILM, älskar filmer. ÅHHH!
Måste rappa på nu, hörs imon!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0