what happned ...

vad hände med sommarn och sommarlovet?
Hur snabbt har det inte gått egentligen. Om en vecka... EN vecka börjar jag 9:an. Sista året på högstadiet. Sista året med världens bästa klass. En klass som aldrig kommer bli desamma igen.

På ett sätt är det ju kul att börja 9:an - sista året, sista året på högstadiet men åandra sidan så man blir ju äldre och framtiden kommer och jag har ingen aning, notera ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv.

Jag vill jobba med hästar, jag vill ha en riktigt utbildning utanför hästramarna. Hur gör man då? Hur får man ihop det om man ska tävla-träna-rida? jesus det kommer bli svårare ändå men jag tar dag för dag.

Nu ska jag njuta av alla vänner jag har runtomkring mig. De är helt underbara både på skolan och utanför skolan. Love to you all.

Fokus, Fokus Jenny. Koncentrera dig. Gör inget misstag även om man lär sig av dem. Inte tillfälle för det just nu, inte dag, inte imorgon. En vacker dag kommer poletten ramla ner och jag vet precis hur jag ska göra med allt.

lite tankar bara. Inget ni behövde läsa. Kom ihåg att ni är bäst läsare - vad som än händer.


haha, denna bilden är när jag var sjuk!
/jenny
' a chapter ending but the stories only just begun, a pages turning for everyone'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0