WHAT THE F**K?

vad är det som händer??
Såg Kelly skrev och sätt på heeela facebook om de idioter som går omkring och skär hästar!!


Och det läskiga är att de kan ju likaväl vara mina hästar nästa gång eller ja vems som helst. Man vet ju fan inte hur de tänker?
Man är då allmänt psykiskt störd om man går och skär hästar i underlivet?!?!

Ja, denna storyn om att det är idioter som går runt och skär hästar i underlivet eller i detta fall ansiktet vill att hästarna ska dö! Hur kan man vilja det?
Lägg ner den jävla skiten rent ut sagt. Jag fattar inte att man kan göra sånt mot oskyldiga djur. Det finns inte ord för såna jävlar.

Detta är självklart att detta inte är mot er läsare. Men ni som har hästar, se till att de är säkra!
Det är svårt att hålla en häst säker då man egentligen inte vill låsa stallet eller liknande. Men gör vad ni kan för era hästar. Vi har ju 3 hästar på sommarbete. Varav 2 kommer inte fram till vem som helst och den 3:dje är mer nyfiken vilket gör mig orolig.

Men jag hoppas innerligt att dehär idioterna håller sig borta från mina hästar. Jag lovar och svär att jag ska ta fast dem jävlarna om de rör någon av mina hästar (hoppas inte att de rör dem)  men de kan fortfarande hålla sig borta och LÄGGA AV med det dom gör NU !
jävla idioter är vad ni är..

Ursäkta för svordomarna som har kommit upp på bloggen men detta var något vi båda ville uttrycka oss i då Kellys hästar står på det stället där hästar blev knivskurna och de är ju rent ut sagt idioter om man gör något sådant!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0